Svar på kommentar



Tack så mycket, kul att du gillar den! Först och främst måste jag bara tala om hur mycket jag uppskattar när ni ger respons och kommenterar mina inlägg. Himla kul!

Sedan till mitt ex och hur jag kom över honom. Hela grejen till varför jag var så ledsen och deppig var speciellt för hur han valde att avsluta det hela. Jag kunde inte blicka tillbaka på vårt förhållande utan att bli äcklad, vilket var synd. Däremot hade jag på känn att vårt förhållande skulle ta slut då jag kände att han inte var rätt för mig. Själva orsaken till att jag kom över honom så fort (kunde ha tagit mycket längre tid) var just att jag förstod att jag kunde få någon bättre. Dessutom hände det så sjukt mycket roligt i mitt liv då, jag fyllde nämligen 18, och jag tvingade mig själv att inte låta mitt ex ta det ifrån mig!

Sedan fick jag som sagt bra kontakt med Robin, mest av en slump. Han är nog egentligen den största anledningen till att jag kom över mitt ex så fort. Det var så skönt att få prata med någon ny. Kändes lite som en nystart. Han gjorde så att jag inte längre kände mig ensam och det är jag honom evigt tacksam över, hur klyschigt det nu än låter.
Och om jag och Robin är tillsammans är en jäkligt bra fråga, haha. Svaret är nej. Vi är inte officiellt tillsammans. Däremot träffas vi sjukt mycket och bryr oss om varandra massor. Dock är vi i en sådan svår situation just nu, då vi faktiskt går i samma klass. Men jag antar att vi får se vad som händer. Jag gillar verkligen att umgås med honom för vi har det alltid så roligt tillsammans. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för svaret! Så Gulligt om Robin :) kollar in din blogg minst 5 gånger varje dag för att kolla om du uppdaterat och nu blev jag väldigt glad för svar! :)



Ha det bäst! :)

2012-02-17 @ 01:37:59
Postat av: Sanna

Självklart! Vad söt du är! :) Ha det bra! Puss

2012-02-17 @ 10:53:55
URL: http://larssonsannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0