2012

2012. Hur skumt låter inte det egentligen? Gles uppdatering på bloggfronten. Nyår blev iaf hur kul som helst. Intim. Jag var på middag med en kompis och hans familjekompisar. Det blev champagne, pictionary, smarrig trerätters, cosmos, thailandslyktor och dans i flera timmar! Riktigt bra!

Idag gick jag upp supertidigt för att jag hade en tid med en naprapat. Pappa följde med och höll mig hårt i handen, typ. Det visade sig iaf att jag tydligen varit sne vid rumpan/höften (vilket man tydligen kan bli bara genom att plocka upp en strumpa fel). Jag fick en behandling och nu är jag tydligen betydligt rakare. Nu väntas två gånger stretching dagligen i en vecka för att motverka att det händer igen. Hoppas det blir bra nu!

Just nu sitter jag på CC med en sushi framför mig. Bra medicin mot förkylning! Innan sprang jag in i några affärer i stan och spontan köpte en klocka och en jacka. Sweet. Snart ska hem och lägga mig och göra allt för att bli frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0