20:43

Internet funkar, men det går så otroligt pinsamt segt. Hur svårt kan det vara att fixa ett som fungerar? Vi har varit utan det i flera dagar nu och det här kommer snart att påverka mig extremt mycket. Jag har inte börjat på min svenska text än, och kommer inte heller kunna det i och med att jag aldrig kommer klara av att göra den research jag behöver. Flera saker med skivan som ska fixas går inte heller att slutgöra. Även andra saker som har med det privata går inte heller. Ladda upp en bild på bloggen är till exempel omöjlig, om man inte gör det från mobilen. Har haft flera uttänkta blogginlägg som jag har fått strunta i att publicera. Kommer vara ganska dött här tills företaget äntligen får igång det. Fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0