3 januari 2012

Idag har jag massor att göra. Måste fota lite, stretcha x2 (har fått läxa av naprapaten), börja packa(!) och sen måste jag dessvärre ta tag i skolan. Har två sjukt stora inlämningar som ska vara inne nästa vecka och jag har inte ens haft en tanke på att börja. Däremot har jag redan läst ut min klassiker då jag råkat välja en bok (omedvetet) på sextioåtta sidor. Haha, lycka!

Måste även hinna med att bara koppla av, äta cvitaminer och bara bli frisk. Blir liksom aldrig riktigt hundra. Den här halsen gör att jag är sjuk konstant under vinterhalvåret. Lite deppigt. Men något som inte är lika deppigt är att jag ska träffa Lukins ikväll. Vi ska bara ta det lugnt och göra det vi tjejer är bäst på. Snacka och äta. Blir bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0