300112



Fin dag. Fin dag. Lyckades hålla mig vaken i skolan trots allt. Kanske tack vare en god fika som slant ner i magen under håltimmen. Gateau med Emma och Lunkan. Bra att ha lika sötsugna vänner som än själv. Drog till skolan för sista lektionen, spanska. Annars en väldigt seg lektion men tack vare modesnack och bläddrande i chic flög tiden förbi. Kanske min roligaste redovisning genom tiderna. Mode. Och på tal om mode. Igår monterade jag upp världens finaste möbel i mitt rum. Åh så nöjd. Åh så nördigt kär i det materiella.

Resten av dagen har spenderats med min syster på SATS i stan. Shape stod på schemat. Skönt att komma igång igen! Resten av kvällen har jag spenderat i sängen med mitt, äntligen, fungerande internet och min nya tv! Äntligen! Utöver det har jag haft ett flertal långa samtal med fina människor.
Lite hög på livet ikväll. Nu: sex and the city. Happy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0