Sammanfattning av år 2011 - part V


serverade på Erikas 50 års fest

fest med fina kompisar

hade en riktigt lyckad kräftiskiva med tjejerna! Därefter droppade det in mer sköna människor 
HAHA jag dör! ..Och här var klockan runt nio-halv tio. Så jävla taggade. Jag älskade mina snapsvisor jag printat ut!

Frugan och jag söp ner Amme hehe!

utgång med massa kompisar

ännu en fotodag med syrran

ebba fyllde 18!

fick en liten crush i preppy-stilen

Firade Lehman som fyllde 20!

pappas och Davids födelsedag firade vi med en jättestor familjebrunch!

Vi skrev under ett kontrakt för en perfekt lägenhet på Lilla Essingen, precis vid vattnet. FÖRSTA FLYTTEN!

Drinkbjudning för Bollman 22, riktigt lyckat!

Vann femkampen mot Robin, 3-0!

Vi sålde vårt hus!

haha herregud, halloweenfesten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0