Sammanfattning av år 2011 - part VI (sista)


fotodag med Anisen

Bokade en hotellnatt på Biz Apartments med Robin. Ruggigt bra!

fixade hårförtjockning och fick tre gånger så tjockt hår!

mer fest!

Sa upp mig på Coop pga av flytt. Fick sedan jobb på ICA bara fyra dagar senare. Hörde jag awesome?!

BebisAnna fyllde 17 och firade det med tjejmiddag och fest

Jag blev utvald till att komma tillbaka till min gamla skola och föreläsa lite om gymnasiet!

min finaste vän opererade axeln och jag försökte stötta så gott jag kunde!

Vårt UF-företag InsideOut UF fick 400 armband levererade från Kina. Mäktigt!

sista Curare spelades och i år klädde vi ut oss till kungafamiljen!

Julbord med familjen på en urmysig båt!

Julmarknad i skolan med InsideOut UF där det gick riktigtriktigt bra!

Hade julbak med Emma och Kristine

Julafton blev hur bra som helst! Först hemma med min finfina familj och sedan fortsatte den med en kompis

Åh, bästa bästa juldagen!

Mysmiddag med frugan!

Nyårsafton som blev mycket högre än förväntningarna med tanke på sjukdom och kompisar jag inte kunde träffa!


Damn. 2011's sammanfattning blev lång och väldigt positiv måste jag säga. Men det är så jag måste beskriva året - otroligt bra!! Med tanke på vad som hände i början av tvåtusenelva och om man sedan blickar tillbaka från min artonårsdag till nu har allt varit oslagbart! Det har hänt så mycket kul, och speciellt massor (därav den längsta sammanfattningen någonsin haha)! Har haft fullt upp hela tiden känns det som, vilket jag älskar!
2011 var ofattbar, men 2012 kommer bli
ännu bättre. Looking forward to it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0