Chasing the sun

Tyvärr ändrades mina planer åt det sämre under kvällen. Skulle egentligen ha träffat Lehman, men när jag kom hem från stan fick jag helt plötsligt fruktansvärt ont i både huvud och mage. Därför har jag bara ätit god mat på balkongen, kollat på tv med mamma och pappa plus knarkat alvedon på sidan av. Tråkigt att stanna hemma, men what to do. Nu har jag även försökt att ta tag i bloggdesignen vilket inte heller gick hundra. Efter en timmes arbete testade jag på en sak som var lite för invecklad för min kunnighet om datorer, vilket resulterade i att jag var tvungen att återställa hela jäkla designen. Så jag fick börja om från början. Nu är den långt ifrån färdig, men med tanke på att jag faktiskt gör allt i designen helt själv tycker jag att den ser bra ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0