high on life

Dagen har varit helt otrolig! Jag har fått träffa fina nya människor, fått pilla lite på fantastiska klänningar, hållt i castingen med modellerna (ja, jag fick göra det själv!) och även haft fitting med dom. Jag har varit som fisken i vattnet. Det här är det jag ska hålla på med! Sväva på rosa moln i modebranschen.
 
Kan inte beskriva dagen så att det blir rättvist. Vänta då bara till själva fashion week. För övrigt var även jobbet hur kul som helst idag då jag fick jobba med två finfina tjejer. Hade riktigt kul och var knappt så att jag ville gå hem. Tur är väl det att jag får vara där imorgon igen redan vid sju. Åh, idag kommer jag sova så himla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0