Sardinien, Italien

 
Den sista veckan spenderades på Sardinien med mamma, pappa och min pojkvän. Jag var så himla pirrig när vi stod och väntade på honom på flygplatsen, var så himla glad att se honom. Sardinien bjöd på en hel mängd av härligheter. Det blev mycket bad i det turkosa vattnet, strandtennis, fotboll, pizzaätande, cyklande, kortspel på kvällarna, tennisspelande i fyrtio grader, solnedgångar, tivolibesök, 5D bio, skjutande - följt av en drös gosedjur som priser, romantiska middagar med min pojkvän, en roadtrip, en del bus, värmebölja och lite banansolande.
 
Måste bara säga att resan blev helt fantastisk! Hann uppleva så mycket på så kort tid. Dessutom fick jag göra det med några av mina allra närmsta! I'm overwhelmed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0