1 juni

Sex grader och regn. Helt sjukt. Det borde inte få vara det i juni. Tycker så synd om alla som tar studenten idag, och jag håller verkligen tummarna för min egen! En vecka kvar bara!

Gårkvällen spenderades med Robin slappandes och tittandes på film. Mycket mysigt. Imorse när han drog till skolan stannade jag kvar och tog sovmorgon. Det är någon speciell känsla att stanna kvar i hans hus utan honom. Haha jag gillar det verkligen. Vid tolv kom Robin och väckte mig och vi låg och kollade klart på filmen.

Nu är jag på väg hem, men ska snart tillbaka till Hässelby igen. Ikväll är det nämligen sista skivan! Dock ska vi vara ute vilket ger mig lite ångest då jag varken vill frysa eller bli sjuk till studenten. Men jag tror i alla fall att det kommer bli riktigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0