alltid ute i sista stund

Hola! Denna regniga dag har spenderats på bästa sätt, nämligen med min underbara pojkvän. Vi har legat och kollat på solsidan, ätit jordgubbar, dansat lite och jag har garvat så jag gråtit. Det är sjukt vad han gör mig lycklig! Hur som helst åkte Robin hem för inte så länge sedan, och jag höll på att börja lipa då jag såg han kliva på bussen. Det är sjukt, vi har inte varit borta såhär länge från varandra på ett helt år! Men om åtta dagar ses vi igen!
Längtar redan.
 
Nu sitter jag här på golvet mitt i rummet. Kläderna ligger huller om buller på sängen och min resväska står fortfarande tom. Det är sjukt att jag aldrig kan packa! Ska upp om mindre än sex timmar så det känns ju som att jag verkligen måste sätta igång nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0