awesome work

Jobbet var verkligen roligt idag då jag fick jobba med härliga människor. Har annars mest fått jobba med äldre, vilka jag har ganska svårt att få bra kontakt med. Nu fick jag äntligen jobba med personer som är lika gamla som mig och har samma intressen. Ser mycket lovande ut.

Annars så ska jag bara ta det lugnt ikväll. Ska skriva en lista med massa to do's inför nästa vecka. Har jag sagt att den ser äckligt ljus ut?! Senare blir det mästarnas mästare final och sen ska jag faktiskt läsa lite mer ur min bok som jag påbörjade i veckan. Första gången någonsin som jag läser en bok på fritiden av egen vilja. Annars har jag bara läst på sommaren. Hör och häpna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0