dagen före

Idag var det min sista dag i Blackebergs gymnasium. Konstigt, eftersom det känns som jag precis började där. Hur som helst hade vi inga lektioner, utan vi målade bara våra lakan till flaket. Helt sjukt. Jag kan verkligen inte förstå att jag tar studenten imorgon!

När jag kom hem möttes jag av mamma och pappa i hissen och en mängd kassar. Dom har tagit ledigt båda två och bokat vår lokal (som är i huset bredvid, precis vid hamnen) idag med, bara för att fixa extra fint. Så söta. Dock får jag inte veta någonting, jämfört med mina kompisar som hjälper till en massa. Men jag tycker det blir roligare såhär, det blir mer spännande.

Nu ska jag börja fixa det jag kan göra här hemma istället. Ska städa mitt rum och börja lägga fram alla saker. Sen vid fyra ska jag, mamma och pappa på först Måns' mottagning följt av Amandas. Det blir perfekt med lite uppvärmning för imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0