Hectic Monday

Imorse fick jag det fina beskedet om att mina bröst vuxit hela två storlekar under natten. Så det kan gå. Jag bugar och bockar åt freebra! Haha, nej men innan skolan drog jag som sagt till västermalmsgallerian för att fixa lite inför balen och studenten. Drog sedan till en lektion som snabbt gick över till studentplanering. Efter den stannade jag och några andra kvar och fixade lite med flaklistan. Den börjar minsann ta sig!

Nu är jag på väg mot MakeUp Store för en timmes sminkkurs plus lite shopping. Ska bli riktigt kul! Ännu roligare kommer det bli att dra på spansk middag med spanskaklassen som om jag ska på fest. Kommer antagligen vara en del frågetecken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0