Imorgon tar jag studenten!

Är nästan mållös. Har inte haft min vanliga aptit på flera dagar, just på grund av studenten. Jag förstår verkligen inte varför jag inte kan äta vid sådana här lite större händelser. Men men. Blogginläggen har rasat in idag fastän jag haft fullt upp konstant. Allt tack vare ett flertal tidsinställda inlägg plus bloggappen. Hur som helst var mottagningarna hur mysiga som helst och jag såg det hela lite som en uppvärmning inför min egen. Hos Måns fick jag träffa en hel del bekanta som jag hade kontakt med för några år sedan vilket var roligt. Och Amanda var världens sötaste som vanligt, världens mysigaste tjej! Men nu gäller det att jag fixar klart allt till imorgon. Det är ju för sjutton min tur då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0