Make Up Store



Sminkkursen var verkligen hur bra som helst! Jag fick massa tips och en jättefin sotning (dock ger bilden ingen rättvisa). Däremot drog det ut lite på tiden vilket gjorde så att jag inte hann till middagen. Lite tråkigt, men det spelade inte så jättestor roll då det visade sig att Emma ändå jobbade. Istället blev det en sushimiddag med pappa och än en gång lite framtidsplaner. Nu måste jag ta tag i lite gubbskivegrejer. Orutinerad som jag är så har lite problem uppstått. Typiskt mig. Aja, det löser sig nog!


Kommentarer
Postat av: K

Looking verri hot

2012-06-04 @ 23:58:39
Postat av: Sanna

Oh thank you dear

2012-06-05 @ 08:04:02
URL: http://larssonsannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0