nya blogg.se

Jag har haft det fullt upp den senaste tiden, vilket jag gillar. Dock brukar jag ändå alltid hitta någon tid till att blogga eftersom jag använder mig, numera allt oftare, av blogg-appen. Däremot har den krånglat den senaste tiden, vilket är orsaken till en tom blogg.

Igår unnade jag mig en sovmorgon eftersom jag gått upp vid fem två dagar innan. Sedan åkte jag och Robin in till stan och shoppade, bland annat på NKrean. För övrigt kom jag hem med två toppar, två solglasögon och en Ralph Lauren skjorta. Kändes tajt. Vädigt tajt. Kvällen spenderades därefter på en solig balkong där vi drack bubbel med mamma och pappa. Sedan avslutade vi framför EM och Sverige-England. Bra match, men ruggigt dåligt resultat. Dock mildrades förlusten i och med att vi hade dipp, grönsaker och jordgubbar hehe.

Och idag har jag jobbat. Mitt längsta pass någonsin, tretton timmar. Nu ska jag därför slänga mig i soffan framför en film med pappa. Det är jag värd. Imorgon kör vi samma runda igen. Dock bara i sju timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0