People surprise me

Hade väldigt roligt igårkväll. Dock blev det en relativt tidig kväll då jag blev tvungen att ta hem lite grabbar, haha. Började hur som helst hemma hos Kristine med lite vin och annat mumsigt. Efter ett tag kom även Malin och joinade. Sedan blev det den sista skivan, den sista måltiden, vilken var utomhus. Trots vädret blev det riktigt lyckat och jag dansade mig varm.

Imorse vaknade jag än en gång till spöregn. Orkade inte göra så mycket mer än ligga kvar och slappa med Robin. Har dock alltid roligt med honom så det var väldigt värt. Nu är jag på väg till stan, med en väldans bra känsla i magen, för att träffa upp Sonnie. Riktigt länge sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0