Studenten!!



Vad ska man säga? Världens mest stressiga dag men samtidgt den bästa! Helt klart. Det var så jäkla många känslor och så väldigt mycket som hände. Champagnefrukost, sista skollunchen, tagg med alla treor i ljushallen, sista avskedet i klassrummet, utspringet, alla gratulationer från sina närmsta, flaket, mottagningen, presenterna, förkröket, slutskivan och hemsläpet.

Allt var så himla bra och jag är så lyckligt lottad som har så fina människor runt om mig, som ville fira mig på min dag! Ni gjorde min dag till den bästa! Jag väljer att visa allt i bilder (där ni kommer se hur lycklig jag var pga mitt extrema leende) istället. Och om det är någon som vill att jag ska ta bort er bild, säg bara till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0