update

Dagens humör: glad, men ganska trött och oförstående om vad som egentligen har hänt
Dagens sällskap: en, som vanligt, trött pojkvän
Dagens näring: kladdkaka, sushi och misosoppa dubbellt upp, för att undvika en potentiell förkylning
Dagens händelser: sovmorgon, poker, bloggande och fotbolls em
Dagens träning: hundratals trappsteg då hissen olägligt nog gått sönder

Som ni ser befinner jag mig fortfarande i något som liknar en dvala. Idag var jag trött på grund av min bakisdag igår. Känns inte riktigt som att det går ihop. Idag ska jag fortsätta med att göra oviktiga saker och därmed krypa ner med brudens bäste man och dipp. Känns som en oslagbar kombo. Imorgon blir det däremot back to the reality. Då ska jag börja skriva mina tackkort och påbörja mitt hemliga projekt. Can't wait.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0