090312

Ett litet smakprov från dagen:
Spanska med en alltid så positiv lärare. Håltimme. Stoffe levererade skivbiljettförsäljning i ljushallen. Lärare klagade på att vi hade gjort ljushallen till ett discotek. Rättskunskapsprov. Blåbär med Emma. Festgenomgång med Emma, Adam och Emil inför skivan. Impade lite på killarna med mina hockeykunskaper. Hypead inför onsdag. Råkade shoppa ett par shorts på väg hem. Fanfanfan, dags att åka in på mode-rehab.

Utgång var planerad för kvällen, men det blev lite missförstånd. Tydligen skulle jag dra ut med sex grabbar vilket kändes konstigt. Som att jag sabbade deras killkväll haha. Jag fattar inte vad som hänt med mina tjejer den här helgen? Sjukdom, bortresta och jobbande är dem. Jag är left alone. Fattar inte hur alla kunde pricka in samma helg? Samma dag. Hur som helst har min kväll varit riktigt mysig. Har spenderat tid med mamma och pappa för en gångs skull. Var så sjukt länge sedan vi bara var med varandra och umgicks. Mysigt ibland. Dessutom var den skippade utgången det bäst tänkbara för min plånbok (och hälsa) inför skivan. Tur att man kan tänka positivt iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0