Egypten shopping



Trodde inte att jag skulle köpa någonting egentligen. Egypten är väl inte direkt något shoppingresmål enligt mig. Men självklart hittade jag lite, som alltid. Köpte även ett par converse men dem hamnade i Robins väska pga vikten. Juste, köpte även ett par simfötter haha.

bild 1 - Egyptiska perfymen "Secret of the Desert" som man tydligen blir helt oemotståndlig av. Killarna kan inte hålla sig borta. bild 2 - Råkade köpa fyra mascaror den första dagen på resan. Först den svarta eftersom min var slut, och sedan de andra tre för ett löjligt pris. Tre stycken för hundra kronor! bild 3 - Smycken man var "tvungen" att köpa under äventyrsdagen. Halsbandet är en kameltand hehe. bild 4 - min älskade väska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0