Jag lever

Nästan i alla fall.
Kvällen blev så jääävla lyckad igår! Blackans bästa skiva, helt klart! Jag var först in och sist ut från Clustret igår, bokstavligt talat. Dock har jag verkligen fått betala för det idag. Har mått så sjukt dåligt och jag som aldrig blir bakis. Jag och Robin har legat raklånga i soffan och glott på tv hela dagen. Haha, helt döda. Men det är så det ska vara efter sin skiva. Man ska vara död. Man ska ligga hemma och bara göra ingenting. Då vet man att det varit lyckat i alla fall. Och fan, det var det!

Nu har Robin gått och det känns alltid lika tomt när man blir själv efter att varit med personen konstant. Tråkigt, jag gillar inte att vara själv. Föredrar sällskap mycket hellre! Men men. Han var tvungen att gå, för nu måste jag läsa en spanska bok (ja, det är överdrivet) och sedan skriva en loggbok om den. Fun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0