more than just a pretty face



Ibland tror jag att många, speciellt killar, förknippar bloggare som dumma och tjejiga blondiner som har kläder som enda intresset. Det är så fel. En sådan vriden bild. Det är så lustigt när man ser folk som tappar hakan då man säger att man spelat tennis på riktigt hög nivå. Men samtidigt gillar jag det. Jag gillar att bevisa folk att jag är så mycket mer än den där idealbloggaren. Jag gillar att spräcka den där framställda bilden i deras huvuden. Att jag tog alla killar i armbrytning när jag var yngre, att jag är väldigt insatt i de flesta sporter, att jag älskar att tävla och att jag varit den tjugofjärde bästa i hela Sverige i min åldersgrupp i tennis, är det aldrig någon som tror. Varför egentligen? För att jag klär mig i tajta jeans och är mån om mitt utseende? Antagligen. Det är bara så himla komiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0