failure is not an option

Idag var det den norsk fylla som sista del av utspringningstävlingen. Jag var med och körde för klassen och deltog därför i min första onsdagsrast. Vi hade lite otur i tävlingen men lyckades ändå kompensera det ganska bra. Totalt blev vi delad etta och bara en jävla sekund från att vinna alltihopa! Stört segt. Nu blir det antingen lottning eller en avgörande tävling. Mattedata ska krossas. Jag vill så gärna springa ut först!

Efter onsdagsrasten och en liten föreläsning av en jurist valde jag och Kristine att släppa våra måsten och drog istället och fikade. Efter det drog jag vidare för ett ärende och kom precis hem. Känner mig lättad över ett flertal saker idag. Medvinden fortsätter (peppar peppar).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0