FF



Imorse drog mamma och pappa iväg till Italien med några kompisar och lämnade mig själv. Därför har jag charmat över Robin som ska bo här i några dagar och ta hand om mig. Mysigt. Jag älskar när dem är borta så att man får sköta allt själv. Dock vill jag som sagt ha sällskap. 

Har spenderat kvällen på en balkong med sol och pasta. Spanskan har jag valt att skjuta undan eftersom jag inte orkar. Lite synd då det är det sista jag behöver göra i hela skolan, men jag umgås hellre med Robin. Nu blir det film! 


Kommentarer
Postat av: sara

Hej! Du och robin ser så fina ut ihop. Är ni tillsammans? Håller ni på med andra annas? Ni går i samma klass va? Hur beter ni er i skolan, vore kul med tips för jag sitter i samma sits. Hahah tacksam för svar!

2012-05-29 @ 17:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0