Happy fool

Måste säga att jag är väldigt glad över den här veckan som gått hittills. Mycket fint har hänt och jag har skrattat extra mycket, trots att jag varit jättestressad över två prov. I tisdags var jag med Robin och jag fick värsta nostalgikänslan då vi låg och pratade i flera timmar under natten. Så som vi gjorde i somras. Sedan eventet igår. Jag älskar när man gör saker som man inte alltid gör, och speciellt då man har mycket att göra. Helgen ser ut att bli något över det vanliga. Min manliga sida kommer verkligen plockas fram då det är sport som gäller hela helgen. Ishockey imorgon och fotboll på lördag. Lägger mig med ett stort leende på läpparna ikväll. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0