shoppaholic på riktigt

Jag vet inte vart jag ska börja. Jag har idag insett att jag har seriösa shoppingproblem. På riktigt. Hur som helst har jag hängt i stan hela dagen med Anna. Mysigt, men väldigt krävande. Har hoppat mellan uteserveringar och olika provrum. Invigde Baressos uteservering för första gången för i år och likväl deras underbara lasagne. Dock spenderade jag över ett och fem idag vilket ger mig lite smått panik. Men det som ger mig grov panik är att jag idag införskaffade mig min tredje studentklänning!?!?! Alltså seriöst. Jag finner inga ord, förutom att det förtjänar ett eget inlägg. Seriös hjälp sökes!

Kommentarer
Postat av: K

Inget fel med att spendera pengar!! ;)

2012-05-19 @ 10:08:24
Postat av: Sanna

Jo när man spenderar två studiebidrag på två dagar är det de -.- Och när man köper tre studentklänningar är det också något fel hehe...

2012-05-19 @ 13:37:39
URL: http://larssonsannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0