det här funkade ganska bra det med

Och vem visste att jag kunde klämma in ett liv i denna nya vardag också?
Igår, efter jobbet, övningskörde jag till salk där jag och mina favorit P'n spelade tennis.
Jag, pappa och pojkvän. Det var fina grejer det.
Lyckades blanda träning med nöje, med mina bästa. Win win!
 
Idag när jag och Robin vaknade gick vi en snöig promenad till bageriet och köpte hem frukost.
Blev sedan frukost på sängen i form av nybakat bröd, blåbär och mango. Guld värt.
Blev därefter ett roligt pass på jobbet med lite skvaller, lite instagrammande och lite youtubande. Så kul.
Åkte sedan hem och åt grönsaker, dipp, blåbär och mörk choklad med bästa Kristini.
Note to myself: livet kan vara pretty jäkla bra såhär med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0