Familj #2

Har blivit en himla massa födelsedagsfirande den här veckan. Mamma, Anna och sedan Robins bror Frank igår.
Blev bjudna på en underbar italiensk buffé som vi åt bland härliga människor.
Sedan skulle jag och Robin kolla på en skräckis, men jag började darra och nästan gråta efter tio minuter.
Kanske var det filmen i sig, eller tanken på att jag skulle vara själv i huset med deras städerska hela morgonen.

Denna dag har däremot bestått av träning och ärenden.
Började med 30 min Core, följt av 30 min på löpbandet, följt av styrketräning i 30 min.
Sedan fick jag massa ärenden gjorda och sedan åkte jag hem och pluggade teori.
Nu ska jag dock iväg för träning nr två, som kommer bestå av en timme tennis med mamma och pappa.
Klappar mig själv på axeln för denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0