just life

Vardagen blir tio gånger roligare och skönare nu efter studenten. Man kan göra så mycket mer, och man slipper stressen över allt plugg. Igår jobbade jag mellan 07 och 13, och efter det gick jag hem och lagade mellis till mig och Vendela. Nybakat surdegsbröd, frukt och te var lite av det jag bjöd på. Farligt gott, om jag får säga det själv. När Vendela gick började jag laga middag till familj och pojkvän. Bjöd på couscous, kyckling och tzatziki. Efter det hyrde jag och Robin hunger games, som jag väntat! Tycker den är så väldigt bra.
 
Idag har jag hunnit med ett svettigt shapepass på sats och lite shopping på hemvägen. Nu ska jag hitta på någon smarrig lunch och därefter blir det teoriplugg. Jag har varit så dum, överdrivit läsningen i boken så känns inte som jag kommit någon vart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0