när fredag blir till måndag

Igår övningskörde jag till min kära efter jobbet. Hamnade sedan gråtandes på golvet i en timme. På grund av lycka. Ibland blir det bara så för mig, när jag är med Robin. Ibland kan jag bara inte sluta skratta. Crazy you say, he makes me happy I say.
 
Imorse, efter ännu en sinnessjuk dröm, åkte jag och Robin till våra jobb. Och där har jag varit och kämpat mot alla killar för att bevisa min och alla andra tjejers kompetens tills nu. För tydligen duger bara vi tjejer till att sitta i kassan. Pff. Och nu har jag dukat upp med cola och godis framför X-factor. JEM, Isak och Malcolm äger sönder alla. Eller nej, inte Ison förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0