och jag har nog aldrig älskat såhär mycket förr

Livet har nog aldrig varit så bra som det varit nu efter studenten.
Jag har fått allt och lite till. Precis som jag velat ha det.
Jag har jobbat, men varit ledig flera dagar i veckan. På så sätt har jag fått så mycket fritid.
Jag har verkligen levt. Och jag har njutit varenda sekund av det.
Bjussar er på det bästa från, bara, november:

 


jag har fått varit massa med mina bästa vänner/ jag har varit på Swedish House Mafia/ jag har haft kul på halkbanan/ jag har fikat med min idol Elin Östman/ jag har kommit igång rejält med träningen/ jag har haft underbara stunder med min pojkvän/ jag har haft mycket kvalitétstid med familjen, och även Robins/ jag har kunnat ta drinkar mitt i veckan med kompisar, utan att behöva tänka på prov eller läxor/ jag har haft massa mysiga frukostar och bruncher med kompisar/ jag har lärt känna massa nya fina människor/
jag har kunnat fokusera på körkortet/ jag har festat en massa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0