On top of the world

 
17:30 samlades jag, Robin, Micke, mamma, pappa och Jessi på Scandic Grand Central, Acoustic bar. Drinkar beställdes och födelsedagsbarnet öppnade sina presenter.
 
 
18:48, efter det att jag sett Malcolm B i lobbyn, tog jag en bättre kisspaus.
 
 
19:28 anlände vi hungriga till restaurangen Döden i Grytan.
 
 
20:22 får jag min varmrätt som bestod av egengjord pasta med gräddsås, kyckling och parmesan. Farligt god.
 
 
21:33, efter en grov matkoma, beställer jag ändå in en efterrätt. Glass med örtlikör som är rullad i mörk choklad. En tiopoängare.

 
23:01 slog vi oss ner hemma i soffan framför ett inspelat Sverige-England. Zlatan är bara läskigt bra alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0