16/10

Gårdagen bjöd på mycket. Jag var orolig att det skulle bli en jättejobbig dag, men det visade sig att bli helt tvärtom faktiskt. Ni får läsa mer om början av gårdagen i ett senare inlägg. Resten av dagen spenderades på Espresso House med Sonnie där vi sa hejdå. Den jäkeln ska nämligen åka jorden runt, och lämnar mig idag. Tröstade mig själv med lite shopping och fyndade ganska så rejält. Ett par skor fick jag för fyrahundrafemtio kronors rabbatt. Sedan åkte jag hem, drack lite te och myste lite med Anna. Efter det övningskörde jag och pappa och avslutade med kvällens bragdmatch. Jag rös något otroligt då kvitteringsmålet sattes. Skönt att vara svensk ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0