231012

 
Dagen har varit väldigt fin, bokstavligt talat. Solen har lyst för ovanlighetens skull.
Började morgonen med ett minst sagt svettigt bodycombatpass på Sats. Och resten av dagen har jag tillägnat mitt, förhoppningsvis snart, kommande körkort. Jag åkte och pratade med min körskola och bokade in en uppkörningskontroll, som det så fint heter, redan imorgon. Då ska jag köra i sjuttio minuter och så ska min lärare säga vad jag behöver träna extra på inför uppkörningen. Kommer bli nyttigt! Resten av dagen spenderade jag med näsan i körkortsboken. Har blivit en del sådant den senaste tiden har jag märkt.
 
Nu ska jag äntligen släppa pluggandet och istället röra mig in mot stan för att möta upp Vendela.
Kvällsfika står på schemat, mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0