alla dansar och ler

Gårkvällen var hur mysig som helst!
Satte mig med Vendela på 60 och satt och pratade tills de stängde. En bra sak är att båda jobbar ungefär lika mycket, så det lär bli några housewife-träffar framöver.
 
Idag kan jag bocka av ganska mycket. Och många bra saker dessutom.
Började dagen med ett frukostmöte vilket var en väldigt bra start på dagen! Därefter åkte jag till körskolan och hade min uppkörningskontroll som gick väldigt bra måste jag säga. Efter det åkte jag vidare till SEB för att avsluta vårt gamla UF-konto. Skönt att få det överstökat. Åkte sedan tillbaka till stan, innan jag kom hem igen med en klänning, en topp och ett par örhängen rikare. I'm in freakin love with the dress! Ni får se den imorgon.
 
Nu ska jag och mamma springa ner och köpa sushi till middag, innan vi sedan springer bort kalorierna på tennisbanan. Så sushi, övningskörning och en timmes träning står på tur. Grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0