Bodycombat

Råkade gå in på Sats-appen igår, vilket var ett extremt felsteg. Tydligen har de uppdaterat den så att man nu ser hur ofta man tränar. Ingen vacker syn. I all ångest bokade jag snabbt in bodycombat, som jag aldrig tidigare varit på. Så imorse drog jag dit, lite motvilligt, och passet var skit bra! Ett riktigt mördarpass vill jag lova.
 
För övrigt har jag försökt boka halkbanan i nästan två timmar idag. Till slut blev jag så irriterad så jag ringde upp kundtjänsten. Tydligen kunde man inte betala om man hade skandiabanken. Hur dumma får man va? Hur som helst kom pappa hem och hjälpte mig så nu är halkbanan äntligen bokad!
 
Annars har jag skrivit lite texter till jobbet, och ska snart försöka mig på att anmäla mitt ärr hos försäkringsbolaget. Sen när mamma kommer hem ska jag övningsköra hem till Robin och tvinga honom att kolla på hollywoodfruar med mig. Ganska givande dag trots allt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0