fulländad

Dagen med stort D.
Idag har jag sippat på en mangosmoothie framför ögonen på min idol sedan långt tillbaka.
Pojkvänner, kompisar och annat vanligt tjejsnack var lite av det som utbyttes till fikat.
Mocco var stället. Och Elin Östman idolen.
 
Det var verkligen hur kul som helst att få träffa henne, hon som jag sett upp till i flera år. Vi har det där kreativa gemensamt, och mode. Även en hel del privata saker kände jag igen mig i, vilket var lite roligt.
Hur som helst var hon så himla söt och trevlig, och jag hoppas verkligen att jag kommer få träffa henne igen.
 
 
Dessutom hann jag även luncha med Johan idag vilket även det var väldigt roligt.
Det blev mycket businesstalk, projektprat och drömmar om framtiden.
Kände att vi var på samma nivå, jag och Johan. Det är liksom bara att köra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0