Modeassistent | part 1

 
STOCKHOLM FASHION WEEK.
Började min karriär som modeassistent bara en vecka innan självaste fashion week. Jag fick äran att jobba och fokusera lite extra på Darjas visning. Darja är bara några år äldre än mig och en otroligt duktig designer! Tillsammans hade vi fitting med alla modeller och bestämde vem som skulle få bära vad. Vi kontrollerade musiken som skulle spelas på visningen och vi bestämde ordningen för alla modeller. Vi gjorde alltså det mesta tillsammans inför visningen och jag var så himla glad att jag fick jobba med henne.

Vårt självaste event på Stockholm Fashion Week blev extremt lyckat! Vi visade upp fantastiska kläder från fyra fantastiska designers. Själv tog jag som sagt hand om Darjas visning, och när jag inte gjorde det stod jag i entrén och tog emot alla gäster. Sedan kom även Adam förbi och höll mig sällskap då jag hann bli underhållen. Och annars tog min syrra väl hand om honom då hon inte var dj, haha. Sedan fick jag även lite kvalitétstid med Englands bästa designer, Stephen Arthur. Vi hade så kul tillsammans och vi hade precis samma humor. Bästa dagen någonsin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0