Modeassistent | part 4

 
DAGENS NYHETER.
Några dagar efter Mercedes Benz Fashion Week blev jag taggad i ett foto på facebook som min syrra lagt upp. Det visade sig att jag befann mig på mittenuppslaget i tidningens mode del, precis under "modeelit". Jag tycker än idag att det är lika kul, och jag är både stolt över mig själv och min outfit haha. Samma rad som Petra Tungården också, den ni!
 
KLUBBEVENTS.
Hann även med två, om inte fler, klubbevents under min tid som modeassistent. Vi anordnade modevisningar med couture klänningar och jag fick även fokusera och hålla i smyckesvisningar. Stort.
 
MUSIKVIDEOINSPELNING.
En av mina häftigaste ögonblick var då jag fick agera stylist på en musikvideoinspelning åt grymma Sayen! Aysha fixade hela stylingen under veckan, men jag fick välja smyckena och stylea på plats. Jag var faktiskt riktigt nervös, men slutresultatet blev så himla bra! Snart släpps videon så ni får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0