My photoshoot 061012

 
Idag slog en utav mina drömmar in. Jag fick hålla i en plåtning helt själv.
Det var jag som kom på temat till fotograferingen. Det var jag som letade upp vårt location.
Det var jag som stylade alla modeller och valde ut vilka kläder och vilket smink som de skulle bära.
Sedan hade jag ett fantastiskt team som hjälpte mig att förverkliga min vision.
Ett team som jag själv valt ut. Ett team som rockade tillsammmans.  
 
Jag kan inte beskriva hur otroligt stolt jag är över oss. Och över mig själv som faktiskt lyckades genomföra detta.
Det här var min första plåtning någonsin, och den blev över min förväntan.
Det kommer komma upp mycket mer om den här dagen senare i bloggen, då jag fått alla bilder.
Enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0