Det är en historisk dag

Imorse vaknade jag upp till en bild som min syster lagt upp i min logg på facebook. Det var en bild ur DN på mig! På ett uppslag i DN På Stan (sid 12-13) rapporterar de om hur stans modeelit klär sig. Och där i mitten på uppslaget hittar man mig kläd i en Céline-topp och ett statement halsband. Hur coolt? Min första gång i en stor svensk tidning, förutom då vid födsel och någon enstaka födelsedag.
 
Förutom mitt ansikte i DN, pryder det nu även i både mammas och pappas vännerlista på facebook. Efter tre år har jag äntligen(?) accepterat de. Jag tyckte det var dags nu. Tredje gången gillt kan man säga då jag redan nekat de båda två gånger tidigare, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0