didn't thought it would end like this

Slutade precis jobbet, som var minst sagt slitigt idag. Efter någon timme började hela min kropp göra ont och mot slutet av dagen mådde jag jätteilla på grund av mitt halsonda. Det var riktigt plågsamt. Den enda lilla ljusglimten från idag var när Martin Melin dök upp i affären i sin uniform. Jag och min kära stamkund började flirta lite med honom och sedan stod vi och fnissade efter att han hade gått. Jag och min fyrtio år gamla stamkund, det är fint det!
 
Nu ska jag bara ligga hemma och kurera mig. Har köpt massa gott och har en del bra program inspelade. Men först blir det halloumisallad, så gott. Senare ikväll ska jag mysa med Anna och Lehman, kanonbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0