Ida Sjöstedt SS13


Jag svävade på rosa moln under hela visningen. Bokstavligen. Hela visningen var inspirerad av en saga, med slott och rosa hår. Genialiskt! Ida Sjöstedt var min klara favorit! Första halvan kom det ut modeller med mönstrade byxor, rosa och blåa starka överdelar, samt solglasögon med blommor på. Det var varje flickas dröm. Den andra delen av visningen stegrade hela showen och ut kom de plagg jag förknippar med Ida. Hennes otroligt vackra bröllopsliknande klänningar. Volanger, spets, transparent och tyll fyllde catwalken. Det var pricken över i:et.
 
Därefter fick jag gå backstage och fota och se allt ännu närmre. Att jag dessutom fick prata med en kvinna jag ser upp till, Charlotta Flinkenberg - chefredaktör på Chic, var bara ett plus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0