isn't it ironic

Just nu består min vardag av tre deltidsjobb. Där av min fulla kalender och min snåla fritid. Istället övningskör jag eller försöker träna efter det att jag slutat. Och det är precis det jag gjort idag. Jobb i nio timmar följt av en timmes träning fölt av övningskörning till tennishallen följt av teorioplugg följt av övningskörning hem. Och nu är jag här, och börjar jobba om sju och en halv timme. Men det är ju såhär jag ville att mitt liv skulle se ut efter studenten (om det nu inte är lite bättre). Har ju ändå fått två nya modejobb. Och det är lugnt. Jag njuter på jobben och jag glädjs åt allt roligt som jag har inplanerat lite längre fram. Dessutom är jag ju ledig på lördag, det måste väl ändå vara lyx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0