my head's a mess

 
Vad hände egentligen? Efter studenten trodde jag att jag skulle ha all tid i världen till att blogga, men det var helt fel. Jag bloggade mycket då jag gick i skolan, nu jobbar jag ofta tio-tolv timmar om dagen istället och hinner inte med bloggen. Igår och idag har jag alltså ägnat mer än tjugo timmar åt jobbet. Dock fick jag sluta tidigare igår, och då möttes jag utav fyra vuxna människor som körde lambo i vår lägenhet. Vad hände där? Efter lambon blev det även charader och jag blev meddragen. Sjukt sköna föräldrar måste jag ändå erkänna. Nu har jag precis ätit lite mackor och druckit te med mina fina föräldrar samtidigt som vi haft någon form av deep talk. För ja, om ni inte visste det står jag mina föräldrar otroligt nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0