Upcoming project



Jag har fått det bästa uppdraget någonsin av Aysha! Den kvinnan förverkligar mina drömmar, en efter en. I början av oktober ska jag nämligen få hålla i en fotografering, helt själv, helt från grunden. It's another dream come true! Jag ska boka fotograf, bestämma location, anlita modeller, anordna en MUA, fixa alla kläder genom presslån och sen även stajla hela plåtningen. Jag ska vara som en Creative Director, så det är upp till mig att resultatet blir bra. You heard me. Like a boss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tipsar om linda hallberg! grymmmmm MUA :D http://nyheter24.se/modette/lindahallberg/ önskar dig all lycka, du e verkligen en förebild! :)

2012-09-19 @ 22:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0