Feel this moment

Det har varit en del gråa dagar här i Cairns. Halvt med vädret, halvt med min hälsa. Har vaknat upp varje dag med en svidande hals på grund av den extremt dåliga ac'n som man inte kan ändra temperatur på. Därför har jag känt mig sjuk och varje gång solen gått i moln har jag känt mig energilös. Finns ärligt talat inte jättemycket att göra i Cairns då man inte åker på någon tur. Dock är vårt hotell Gilligans ett stort plus! Här har vi träffat massa sköna människor och hotellet i sig är faktiskt väldigt fint. I torsdags var det ladies night så då samlade vi ihop en hel del nationaliteter och satte oss på balkongen och drack goon och taggade till inför kvällen. Det var vi svenskar, en britt, två kanadensare och en tyska. Vi spelade lite drickspel och hade tjejsnack. Riktigt kul! Efter det gick vi ner till Gilligans nattklubb för en kväll vi antagligen sent kommer glömma. Det blev massa dans, många gratis drinkar (notis till mig själv: börja köpa kryptonite-drinkar hemma), killar i paljettklänningar, en galen gubbe på dansgolvet, många borttappade mobiler och snodda kitkats. Var lika kul som alltid att kolla igenom mobilen dagen efter och bläddra igenom alla tagna bilder. Melina och jag fortsätter att leverera fula skarpa dräggbilder. Finns som sagt en del extremt fina bilder på mig från den här resan, men kul är det. Man måste ju bjuda på sig själv.

Nu är det tid för mig att läsa ut porrboken, även kallad Fifty Shades of Grey. Bli frisk ska jag väl också försöka hinna med. Kan vara bra att vara det dom kommande dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0